46 62 67 58 info@tcm-klinikken.no

Hva kan vi hjelpe med?

TCM er generelt styrkende for immunforsvaret. I en situasjon med mye smitte, vil det være avgjørende å ha et sterkt forsvar. Viruset har vanskelig for å få feste hvis du har kropp og sinn i balanse.

Mange mennesker er slitne av alle restriksjonene. De savner kolleger, venner, utesteder og alle de ulike sosiale arenaene de er glade i. Depressive reaksjoner er vanlige, og med TCM har vi hjulpet mange av våre kunder med å gjenvinne balansen, energien og humøret.

Post-Covid:

De som har vært syke av viruset har ofte ettervirkninger som oppleves belastende. De kraftige symptomene under sykdommen er utmattende (feber, brystsmerter, kraftig hoste m.m.). Etter at sykdommen er over kan de føle tretthet, krafttap, tungpustethet, sensitivt pustesystem, ha ryggsmerter, nedsatt immunforsvar m.m.

TCM er effektiv behandling for mange av disse ubalansene, og vi har erfaring med å hjelpe pasienter med å finne tilbake til sin normaltilstand. Den positive effekten er ofte kraftig, slik at kundene opplever solid bedring allerede etter første behandling.

Covid-19-Korona-TCM-Klinikken

Våre regler

For å beskytte kunder og terapeuter følger vi alle instruksjoner og anbefalinger fra FHI og helsemyndighetene. Det inkluderer blant annet forskriftsmessig rens av alt utstyr mellom kundene, og utvidet bruk av engangsmateriell som benkpapir og lignende.

Våre terapeuter bruker alltid munnbind eller ansiktsskjerm.

Som kunde må du:

• Være symptomfri de siste 14 dagene før du kommer til behandling.
  • Holde god avstand til andre kunder.
  • Bruke håndsprit og ha god håndhygiene.
  • Bruke munnbind inne i klinikken.